حقیقت همراه

زیباترین در دنیا فقط ، حقیقت است .

حقیقت همراه

زیباترین در دنیا فقط ، حقیقت است .

حقیقت همراه

حقیقت همه چیزه .........

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آنچه بخواهی .....

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ق.ظ

آنچه بخواهی .....

روزی میرسه که کاری که خیلی دوست داری و انجام میدی و دلت میزنی به دریا .... میگه می خوام تا تهش برم ..... اما با خودت فکر نمی کنی که این راه تهش کجاست شاید تهش یه سقوط آزاد به دور ترین نقطه ای باشه که تا حالا تصورشم نمی کردی !!!!

خب ..!!!!
یعنی چی ؟؟؟
کاری که می خوایم نکنیم ؟؟؟

اینجاست که یه موجودی درون ما به وجود میاد به نام ریسک احمق (این یعنی دیوانگی محض) ولی خب این موجود یه سری اتم نا آروم توش هستند که نمیزارن فکر کنه یا تصمیم بگیره پس فقط چشم بسته پیش میره .....

چند روز پیش کاری کردم و یه حرف ریسک احمق درونم گوش دادم .....!!! کاری که مدت ها بود می خواستم انجامش بدم بالاخره انجام دادم ......
بعدش دو دل بودم که آخه اصلا من چرا اینکار کردم ....
الآنم که دارم اینارو می نویسم مطمئن نیستم به نتیجه که می خواستم می رسم یا نه .
ولی خب .......................
یه چیزایی ..... یه وقتایی .... ارزشش داره
.
.
.
.
.
پس بییایم یه وقتایی به این ریسک احمق درونمون گوش بدیم .
مثل همیشه رها باشید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
محمد جواد رهسپار یگانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی